torsdag 23 april 2009

Fantastiska arbetskamrater


Jag gjorde min sista arbetsdag på kontoret idag. Lite vemod, men jag är så sugen på att komma iväg till Kina så det kändes mest bra. Tror att jag har skakat hand med 100 personer idag!

Till eftermiddagsfikat hade mina fantastiska kollegor köpt tårta och en rolig present med anspelning på att jag nu ska bli student:
En skolväska med studiematerial som block, pennor mm och även något gott att dricka till mina framtida studiekvällar när jag sitter och pluggar glosor! Ryggsäcken kommer jag förmodligen att ha på mig varje dag till skolan ;-)

Det värmer verkligen när någon ansträngt sig och gjort något speciellt för en.

Min avslutningspresent - Tack alla inblandade!

2 kommentarer:

  1. Det heter inte glosor din tomte!! Det heter tecken..haha
    Välkommen hit snart
    /Urban

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittade "hit"
    Vi syns o hörs
    /Krister

    SvaraRadera